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Tinte Capelli
Il sito delle tinte per capelli

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Tinte Capelli : Ta stran vsebuje vse najboljše in najnovejše las barvila, ki jih lahko najdete na trgu in frizerski salon. Barve za lase so razlikujejo med seboj, vsak z drugačno tipologijo tudi glede na vrsto las: z ali brez amoniaka, stalno ali ton na ton. Naravne lase barve so ob vse bolj ù oporo pri frizerju. V zadnjih letih, v resnici, je pridobivanje več ù las nego ki jih uporabljamo v frizerski salon za nego telesa, ki so brez škodljivih snovi, ne le za nas, ampak tudi za okolje. Las: predlagamo izbiro vodnik. Vemo, da v podjetja tam e veliko barv, ki vam omogočajo, da spremenite barvo za lase! Mnoge od teh, vendar, so tudi Agresivne kemikalije, kot so amoniak, formaldehid in še več. Vidimo v tej spletni strani barve za lase, ki jih lahko uporabite za kritje bele lase ali samo, da spremenite videz. Obstajata dve vrsti barvanje, trajne in začasne. Začasno madeže vsebujejo zelo nizek odstotek oksidanta. «L \' è ò, ki nam omogoča, da osvetlite oksidativnih las, medtem ko hkrati dobili barvo. Vstopi v lase in ostane notri. Za začasno tone, izdelek preprosto poravna na vlakna, je e omejeno« učinek. Začasno barvanja iz frizerski discolour previdno: pu ò trajajo do 10 šamponi brez dlak. Nekatere začasne tonov, vendar pa lahko traja samo časa, da šampon. Trajno barvo uporaba izdelkov, ki vsebujejo oksidantov. Lasje bodo Obezbojiti sčasoma, ampak se barva ostane. «È zakaj e vedno dobro, da uporabite barve las zdravljenja, tako da barva ostane na lase ». Za trdno stalno pigmenti dodajo, in to neizogibno pomeni učinek \"dlak\" po nekaj mesecih. Zato mora odločijo, za stalno ali začasno? »Vse odvisno kaj hočeš, vendar začasno obarvanje è, idealno za mlade gostje, ki imajo malo ali nič sive lase. Ta obarvanje ustvarja bleščanja in naredi lase sijoče, ki omogoča cos vdolbinico spremeniti trdno na bo! «. Po trideset namesto začeli razjezilo prvi bele lase. Če želite, da skrijete in ali predstavljajo le 20-25 % vaših las, lahko začasno tone dovolj. Če namesto bele dlake so bolj številne ù boste morali nadgraditi v barvi, ki se stalno. »vendar spet è stvar okusa! Lahko sprejmete dobro bele lase in nisem mislil iti do trdne« . Drugo vprašanje, ki vas muči: e bolje barvanje las doma ali pri frizerju? »Danes se barvila so dobre kakovosti in à, še posebej, če ste kupili profesionalni izdelki. Problem je v uporabi. V dnevni sobi, boste imeli dostop do strokovnega vaših las. Ve kako mix barv za boljše kritje bele lase, ali ustvariti učinke zbledi barva« . Si v bistvu obravnavajo strokovno znanje, ki si ne morejo dobiti doma.

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Gossip & News

19 Apr 19

competitor

 

WALGREENS BOOTS ALLIANCE, ovvero una delle maggiori catene internazionali operanti nel settore della salute e della bellezza, entra nel MERCATO ITALIANO.

L’ingresso di un gruppo di tali dimensioni è un MOMENTO DI DISCONTINUITÀ in un mercato, come quello italiano, alle prese con una FASE DI PROFONDO RIPENSAMENTO della propria distribuzione, anche per effetto delle NUOVE REGOLE sulle strutture proprietarie delle farmacie.

Ad accompagnare in conferenza i manager del gruppo, ci sono il sindaco di Milano Giuseppe Sala e il numero uno di Confindustria Vincenzo Boccia. Un segnale della decisione con cui il gruppo sbarca sul mercato italiano. Questo segnale di forza dovrebbe alimentare l’idea, nel BEAUTY MADE IN ITALY, che non sia rimandabile a lungo una scossa profonda al sistema.

Le RICERCHE DI MERCATO mostrano che sia sul fronte dell’E-COMMERCE sia su quello dei SOCIAL MEDIA, i marchi nazionali praticamente non esistono. Per questo ritardo ci sono ragioni strutturali, in primo luogo il fatto che la COSMESI ITALIANA è costituita da una molteplicità di piccole e medie aziende manifatturiere, dunque poco visibili al consumatore finale. Ma, attenzione, alla radice c’è anche una RAGIONE DI MENTALITÀ, in particolare sullo sviluppo di marchi propri. È proprio su questo aspetto che sarà necessario lavorare.

L’ASSENZA di marchi propri e, di conseguenza, di Brand riconoscibili, impedisce al BEAUTY MADE IN ITALY di giocarsi quella che potrebbe essere la migliore carta da giocare: opporre alla strapotenza RETAIL delle MULTINAZIONALI una convinta presenza online.

Se, fino ad oggi, l’Italia della COSMESI ha potuto vivere e produrre lontano dal consumatore finale, oggi però non può permettersi di PERDERE il treno dei nuovi canali.

19 Apr 19

olaplex

OLAPLEX, Brand di prodotti professionali per capelli, cerca INVESTITORI.

Il BRAND ha dato il mandato a Financo per esplorare diverse
OPZIONI DI INVESTIMENTO, ma la più appetibile sembra quella
dell’ingresso di un fondo di PRIVATE EQUITY nel capitale societario.

Alcune fonti rivelano che le vendite di OLAPLEX
hanno raggiunto l’anno scorso 100 milioni di dollari.

Nel 2018, OLAPLEX ha vinto una causa contro L’Oreal Uk, accusata
di violare il BREVETTO OLAPLEX con il loro prodotto Smartbond.
L’Oreal ha fatto appello alla decisione della corte e la prossima sentenza
è attesa tra la fine del 2019 e i primi mesi dell’anno successivo.

19 Apr 19

TERZI INDUSTRIE

BEAUTY BAZAR FASHION è lo short magazine
dedicato alla moda-capelli di tendenza e
TERZI INDUSTRIE, azienda leader nella produzione
di materiale in polietilene alta e bassa densità,
si è aggiudicata la copertina di questo numero !

Grazie all'esperienza maturata nel campo dell’estetica e
alla collaborazione con tecnici esperti nella preparazione
di miscele di fibre naturali e sintetiche, TERZI INDUSTRIE
è ancora più competitiva nel campo dell'estetica.

Sfoglia la rivista !

TERZI INDUSTRIE S.r.l
V.le Lombardia, 870 - 21050 Marnate (Varese) - Italia
Tel: +39 0331 601317

BEAUTY DIVISION
Via Kennedy, 1E - Cerro Maggiore (Milano) - Italia
Tel: +39 0331 1782940

19 Apr 19

Jessica Neil & Mary Geoghegan

 

Ph: Jack Eames
Make-up: Maddie Austin
Stylist: Clare Frith

hair-collections

19 Apr 19

sostenibilità

Purtroppo non esiste nemmeno un MINIMO ACCORDO fra produttori e distributori né di un decalogo che garantisca, a favore dei consumatori, da una parte la QUALITÀ del prodotto e dall'altra la SOSTENIBILITÀ dell'ambiente.

Quel che oggi si vede è solo un po' di MARKETING travestito !

La protezione dell'ambiente è un FATTORE CHIAVE e l'industria deve avere un ruolo guida ed evitare pratiche sleali.



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