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Tinte Capelli
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Tinte Capelli : See sait sisaldab kõiki parim ja Viimane juuste värvained, mida võib leida turul ja juuksur. Juuste värv on erinevad, igaühel on erinevad tüpoloogia ka sõltuvalt juuste tüübist: või ilma ammoniaak, püsiva või toon tooni. Natural juuste värvid võtavad üha ù pidepunkti kell juuksur. Viimastel aastatel on tegelikult see muutub üha enam ù juuste tooteid, mis me kasutame juuksur keha hooldus et neid mitte ainult meile, vaid ka keskkonnale kahjulike ainete. Juuksed: soovitame valiku juhend. Me teame, et Ümbruskonnas äri seal è rohke värvid, mida soovite muuta värvi oma juukseid! Paljud neist, kuid on ka agressiivne sisaldavad kemikaale nagu ammoniaak, formaldehüüdi ja palju muud. Me näeme sellel veebilehel juuksevärvides, mille abil saab katta valged juuksed või lihtsalt välimuse muutmiseks. On kahte tüüpi värvimine, alalised ja ajutised. Ajutine plekid sisaldavad oksüdeerija väga väikese protsendi. «L \' è ò, mis võimaldab meil samas üheaegselt saada värvi oksüdeerivad juuksed heledamaks. Toote suhtes on juuksed ja teks. Ajutine toonid, toote lihtsalt lahendab fiber, et è piiratud» mõju. Barber ajutine värvunud discolour hoolikalt: pu ò kesta kuni 10 šampoonid ei regrowth. Mõned ajutised toone, kuid võib kesta ainult aeg šampoon. Püsiva värvusega kasutada tooteid, mis sisaldavad oksüdeerijad. Juuksed Vaalentaa ajas, kuid jääb värv. «È miks è alati hea kasutada värvitud juuksed ravi, nii et juuksed jääb värv». Tahke püsiva pigmendid on lisatud ja see paratamatult tähendab efekti \"regrowth\" mõne kuu pärast. Seetõttu peab valima, alalist või ajutist? «Kõik sõltub mida sa tahad, aga ajutine määrivate è ideaalne noor külastajad, kes on vähe või ei ole Halle juukseid. Selle värvimist pimestavad ning on juuksed läikivad, võimaldades cos ģ muuta solid kell näidatakse!». Pärast kolmkümmend asemel hakkavad Ruksata esimesed valged juuksed. Kui soovite need peita ja kas nad moodustavad ainult 20-25% juukseid, ajutine toone võib olla piisav. Kui asemel valged karvad on arvukamalt ù peate uuendama püsiv värv. «Aga jälle è maitseasi! Sa nõus oma valged juuksed väga hästi ja ei arvanud, et minna kuni tahke». Veel üks küsimus, mis häirib sind: è paremini värvilaser oma juuksed kodus või juuksur? «Täna on värvained on kvaliteetsed ja à, eriti siis, kui ostate professionaalsed tooted. Probleem seisneb taotluse. Elutuba on teil juurdepääs juukseid tehnilisi teadmisi. Ta teab kuidas segatakse värve parem kate valge juustele või mõjutada fade värvi». Sa põhimõtteliselt tegelevad Erialadest, mida sa ei saa kodus.

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Gossip & News

19 Apr 19

competitor

 

WALGREENS BOOTS ALLIANCE, ovvero una delle maggiori catene internazionali operanti nel settore della salute e della bellezza, entra nel MERCATO ITALIANO.

L’ingresso di un gruppo di tali dimensioni è un MOMENTO DI DISCONTINUITÀ in un mercato, come quello italiano, alle prese con una FASE DI PROFONDO RIPENSAMENTO della propria distribuzione, anche per effetto delle NUOVE REGOLE sulle strutture proprietarie delle farmacie.

Ad accompagnare in conferenza i manager del gruppo, ci sono il sindaco di Milano Giuseppe Sala e il numero uno di Confindustria Vincenzo Boccia. Un segnale della decisione con cui il gruppo sbarca sul mercato italiano. Questo segnale di forza dovrebbe alimentare l’idea, nel BEAUTY MADE IN ITALY, che non sia rimandabile a lungo una scossa profonda al sistema.

Le RICERCHE DI MERCATO mostrano che sia sul fronte dell’E-COMMERCE sia su quello dei SOCIAL MEDIA, i marchi nazionali praticamente non esistono. Per questo ritardo ci sono ragioni strutturali, in primo luogo il fatto che la COSMESI ITALIANA è costituita da una molteplicità di piccole e medie aziende manifatturiere, dunque poco visibili al consumatore finale. Ma, attenzione, alla radice c’è anche una RAGIONE DI MENTALITÀ, in particolare sullo sviluppo di marchi propri. È proprio su questo aspetto che sarà necessario lavorare.

L’ASSENZA di marchi propri e, di conseguenza, di Brand riconoscibili, impedisce al BEAUTY MADE IN ITALY di giocarsi quella che potrebbe essere la migliore carta da giocare: opporre alla strapotenza RETAIL delle MULTINAZIONALI una convinta presenza online.

Se, fino ad oggi, l’Italia della COSMESI ha potuto vivere e produrre lontano dal consumatore finale, oggi però non può permettersi di PERDERE il treno dei nuovi canali.

19 Apr 19

olaplex

OLAPLEX, Brand di prodotti professionali per capelli, cerca INVESTITORI.

Il BRAND ha dato il mandato a Financo per esplorare diverse
OPZIONI DI INVESTIMENTO, ma la più appetibile sembra quella
dell’ingresso di un fondo di PRIVATE EQUITY nel capitale societario.

Alcune fonti rivelano che le vendite di OLAPLEX
hanno raggiunto l’anno scorso 100 milioni di dollari.

Nel 2018, OLAPLEX ha vinto una causa contro L’Oreal Uk, accusata
di violare il BREVETTO OLAPLEX con il loro prodotto Smartbond.
L’Oreal ha fatto appello alla decisione della corte e la prossima sentenza
è attesa tra la fine del 2019 e i primi mesi dell’anno successivo.

19 Apr 19

TERZI INDUSTRIE

BEAUTY BAZAR FASHION è lo short magazine
dedicato alla moda-capelli di tendenza e
TERZI INDUSTRIE, azienda leader nella produzione
di materiale in polietilene alta e bassa densità,
si è aggiudicata la copertina di questo numero !

Grazie all'esperienza maturata nel campo dell’estetica e
alla collaborazione con tecnici esperti nella preparazione
di miscele di fibre naturali e sintetiche, TERZI INDUSTRIE
è ancora più competitiva nel campo dell'estetica.

Sfoglia la rivista !

TERZI INDUSTRIE S.r.l
V.le Lombardia, 870 - 21050 Marnate (Varese) - Italia
Tel: +39 0331 601317

BEAUTY DIVISION
Via Kennedy, 1E - Cerro Maggiore (Milano) - Italia
Tel: +39 0331 1782940

19 Apr 19

Jessica Neil & Mary Geoghegan

 

Ph: Jack Eames
Make-up: Maddie Austin
Stylist: Clare Frith

hair-collections

19 Apr 19

sostenibilità

Purtroppo non esiste nemmeno un MINIMO ACCORDO fra produttori e distributori né di un decalogo che garantisca, a favore dei consumatori, da una parte la QUALITÀ del prodotto e dall'altra la SOSTENIBILITÀ dell'ambiente.

Quel che oggi si vede è solo un po' di MARKETING travestito !

La protezione dell'ambiente è un FATTORE CHIAVE e l'industria deve avere un ruolo guida ed evitare pratiche sleali.



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